#truZagreb 2017 – The Recruitment Uncoference

V Zagrebu se bo letos odvil že 2. #tru– The Recruitment Uncoference. 

Dogodek se bo odvil 5. junija 2017.

Na enem mestu se bodo zbrali HR strokovnjaki, ki bodo delili svoje znanje, informacije in rešitve.

Člani SKZ se dogodka lahko udeležite po znižani ceni 27€.

Vstopnice za dogodek lahko rezervirate (Promo koda: “irishrecruiter-150”) preko povezave. Če vas zanimajo še kakršnekoli dodatne informacije o samem dogodku pišite na [email protected]

 Lahko postanete tudi “Track Leader”. Več o tem si lahko preberete tukaj.

Uvodno izobraževanje: upravljanje z raznolikostjo skladno z novostmi ZGD-1I

Ekvilib Inštitut vabi na brezplačno uvodno izobraževanje o raznolikosti in zakonodajnih novostih, vezanih na pripravo izjave o upravljanju družbe z elementi raznolikosti

21.3.2017 je bila sprejeta novela k Zakonu o gospodarskih družbah, ki za podjetja, ki so zavezana k reviziji, predvideva, da morajo v izjavo o upravljanju družbe vključiti opis politike raznolikosti v organih vodenja ali nadzora družbe glede vidikov, kot so na primer spol, starost ali izobrazba in poklicne izkušnje, ter navesti cilje, način izvajanja in dosežene rezultate te politike v obdobju poročanja.

Da bi se lahko na spremembe pravočasno pripravili, vabimo na uvodno izobraževanje, kjer bomo predstavili zakonodajne novosti, vezane na izjavo o upravljanju družbe s politiko raznolikosti, naredili uvod v področje raznolikosti ter spregovorili o tem, kako lahko podjetja začnejo pripravljati lastno strategijo raznolikosti.

Izobraževanje vodita Aleš Kranjc Kušlan in Petra Hartman, ECQA certificirana managerja za raznolikost.


DATUM IN LOKACIJA:

9. junij 2017, Medvedova 28, 1000 Ljubljana, 11.00-13.00

Rok za prijavo: 7.6.2017

Udeležba je brezplačna, število mest pa je omejeno na 15.


KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Na izobraževanje vabimo kadrovske managerje, sodelavce za področje družbene odgovornosti, pooblaščence za kakovost.

Vabilo na 5. Konferenco o razvoju kadrov – Skupaj nad izzive jutrišnjega dne

5. KONFERENCA O RAZVOJU KADROV


24.-25.5.2017 Kongresni center Thermana Laško

“SKUPAJ NAD IZZIVE JUTRIŠNJEGA DNE”

 

Kaj nam prinašajo trendi na področju trga dela?

Želite vedeti več o razvoju kadrov v generacijsko raznoliki družbi?

Pogosto poslušate o starejših zaposlenih, ne veste pa, kaj bi naredili zanje?

 


Odgovore na ta vprašanja bomo iskali na 5. konferenci o razvoju kadrov “Skupaj nad izzive jutrišnjega dne”, ki bo potekala pod častnim pokroviteljstvom predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja.

Pridružite se nam!

⇒Prvi dan konference bomo govorili o kadrovskih izzivih in spremembah na področju trga dela v slovenskem in evropskem prostoru ter možnih prilagoditvah nanje, o pomembnosti vlaganja v kompetence kadrov. Posebno pozornost bomo namenili upravljanju s starejšimi zaposlenimi, medgeneracijskemu sodelovanju in vodenju. 

Nadvse zanimiva bo okrogla miza, kjer bodo priznana slovenska podjetja predstavila svoje izkušnje in  prakse s področja kadrovskega upravljanja starejših zaposlenih.
                           
⇒Drugi dan konference bo v celoti namenjen delavnicam. Izbirali boste lahko med 5 celodnevnimi delavnicami. Vodili jih bodo priznani strokovnjaki, ki bodo poskrbeli za praktični vidik aktualnih vsebin, predstavljenih na prvem dnevu konference.    

 


Prijavite se lahko preko spletne prijavnice, najkasneje do petka, 19. 5. 2017. Udeležba na konferenci je brezplačna.

Pohitite s prijavo, število mest je omejeno. Konference se je mogoče udeležiti oba dneva skupaj ali samo posamezni dan.

Namestitev:
Udeleženci konference imajo pri rezervaciji bivanja v času konference zagotovljene posebne ugodnosti. Bivanje uredite neposredno pri ponudnikih prenočitvenih kapacitet. Več

Dodatne informacije:
Za dodatna pojasnila smo dosegljivi na elektronskem naslovu: [email protected] ali telefonski številki 01 43 41 567.
Več informacij si lahko preberete na spletni strani.


Konferenca bo izvedena v okviru projekta Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI),

delavnice pa tudi v okviru projekta Kompetenčni centri za razvoj kadrov (KOC).

Dogodek sofinancira Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. 

Utrinki Slovenskega kadrovskega kongresa 2017

Slovenski kadrovski kongres tudi letos uspešno za nami. Najlepše se zahvaljujemo vsem sponzorjem in partnerjem, ki so tako ali drugače pripomogli k uspešni izvedbi osrednjega kadrovskega dogodka pri nas, Slovenskega kadrovskega kongresa 2017. 

 

Zbudimo se, digitalizacija je tukaj!

Veseli smo, da ste bili del zgodbe
 

SLOVENSKEGA KADROVSKEGA KONGRESA 2017 

in se skupaj z nami pripravljali na izzive, ki jih prinaša novi digitalni svet, kateri je že in še bo pomembno zaznamoval tudi HR področje.

Upamo, da smo vam z odličnimi govorci na kongresu približali digitalne izzive in pomagali poiskati
odgovore za vašo prakso!

Kongres je bil prežet z ogromno odlične energije vas, kadrovskih managerjev in strokovnjakov, ki ste se letos res v velikem številu zbrali na kongresu, se povezovali, učili in družili.

                 

Hvala vam, ker ste s svojo pozitivno energijo in sodelovanjem tudi sami soustvarjali kongres!

     


Vaša delovna e-gradiva

Do e-gradiv tistih predavateljev, ki dovoljujejo objavo, lahko dostopate tukaj. V prihodnjih dneh jih bomo še dopolnili.

Foto utrinki s kongresa

Dogajanje na kongresu je bilo zelo pestro in zajeli smo ga v bogati fotogaleriji z utrinki s predavanj, vašega doživljajskega učenja in grajenja Mehiške železnice, dobrodelnega teka, večernega druženja in podelitve priznanj odličnim na področju kadrovskega managementa.

Fotoutrinke si lahko ogledate na Facebook strani Planeta GV in jih všečkate! Za vse tiste brez Facebooka pa si fotografije lahko ogledate tukaj.

   


Vaše povratne informacije o kongresu

Za vaše takojšnje povratne informacije o prispevkih na kongresu preko Mentimetra se vam lepo zahvaljujemo in vas vabimo, da nam vse, še podrobnejše povratne informacije o celotnem dogajanju na dogodku zaupate v e-anketnem vprašalniku.

Tako bomo lahko prihodnje leto še boljši in se še bolj približali vašim željam ter predlogom.

Med tistimi, ki nam boste v e-anketi zaupali vaše ime, bomo izžrebali brezplačno kotizacijo za Slovenski kadrovski kongres 2018!

Splača se torej sodelovati!


Digitalizacija je tukaj, prinaša nam nove in nove izzive.

Želimo vam, da čim mirneje plujete skozi digitalni svet in

nasvidenje prihodnje leto!

Planet GV in Slovenska kadrovska zveza 

Z nami na kongresu so bili sponzorji, partnerji in podporniki kongresa:

Kje smo in kam gremo?

Drage članice in dragi člani DKD Ljubljana!

Vabimo vas na redno letno skupščino društva, na kateri se bomo ozrli v preteklost
in ocenili opravljeno delo ter predstavili smer, v katero želimo v prihodnosti.

Skupščina bo potekala v četrtek, 18. maja, ob 17. uri, v veliki sejni sobi v 4. nadstropju Addiko banke,

na Dunajski cesti 117.

Sooblikujte delovanje društva v prihodnosti in se nam pridružite
ter z nami delite vaše mnenje in pričakovanja!

Svojo udeležbo sporočite na: [email protected]

Dnevni red skupščine:

1. Izvolitev delovnega predsedstva,

2. potrditev dnevnega reda,

3. pregled finančnega poslovanja v letu 2016,

4. predstavitev načrtov za 2017 in 2018,

5. razno.

Vljudno vabljeni!

Kako lahko kadrovski delavci rešujejo vsakodnevne nesporazume in probleme v podjetju?

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice

in

društvo Toti DCA – dnevni center aktivnosti Maribor

 vas vabitana predavanje in razpravo:

Kako lahko kadrovski delavci rešujejo vsakodnevne nesporazume in probleme v podjetju?

v četrtek 13. aprila 2017 ob 14.00 uri

na prostorih društva Toti DCA, Partizanska cesta 12 (1. nadstropje), Maribor.

Spoznali boste:

Vzroke in posledice nesporazumov in problemov

Prednosti  in načine reševanja nesporazumov in problemov

Uporabo veščin za reševanje nesporazumov

(aktivno poslušanje, zrcaljenje, preverjanje, povzemanje)

Predavateljica:

Gospa Jelka Segulin je trenerka mediatorjev ter mediatorka, z dolgoletnim  delovanjem na področju usposabljanja veščin reševanja problemov in izvajanja  mediacij ter dolgoletna kadrovska delavka.

Udeležba na dogodku je brezplačna. Če se dogodka ne morete udeležiti,prepustite rezervirano mesto svojemu sodelavcu ali znancu, ki ga tema zanima.

 Istočasno vas vabimo k ogledu nove FB strani društva. 

 Ne prezrite Kodeksa etike kadrovskih strokovnjakov Slovenije na

http://www.skz.si/wp-content/uploads/Kodeks-SKZ.pdf

 Društvo DKD Maribor

mag. Mirjana Ivanuša-Bezjak, predsednica

Kadrovski managerji, majorji kadrovskih služb v digitalni vročici

»Kadrovske managerje rad imenujem kar majorje kadrovskih služb, saj na svojem polju delovanja vodijo več sočasnih bitk. Ena izmed bitk, ki postaja vedno večji izziv je t.i. negovanje notranje poslovne kulture, klime in vzdrževanje ustrezne ravni energije. Saj ne, da bi bilo na voljo premalo tehničnih rešitev, bolj gre za vprašanje spreminjanja narave dela, kot tudi narave zaposlenih, in sprejemanja določene kulture. Kadrovik je danes pred izzivom, da zaposleni živi nekaj vzporednih digitalnih življenj in je s tem vpet v nekaj vzporednih kultur, kar je na eni strani priložnost za obogatitev notranje kulture podjetja, na drugi strani pa zahteva več napora pri vzpostavitvi enotne poslovne kulture.

Ustvarjati vzdržen ekosistem organizacije v dobi digitalizacije ni šala. Zahteva znanje in modrosti vseh generacij, prav tako pa si ustvarjanje tega ekosistema ne znam več predstavljati brez digitalnih orodij. Zato pa potrebujemo digitalno dinamične posameznike.”

Vuk Čosić, digitalni umetnik, ki ustvarja in kroji digitalno kulturo že 25 let, vaš predavatelj na kongresu

 

Vstopite v digitalni svet dela z nami!


Slovenski kadrovski kongres se postavlja na evropski zemljevid HR dogodkov

»Kadrovski kongres je odlična priložnost za pridobivanje informacij o najbolj aktualnih temah na področju ravnanja z ljudmi pri delu ter za navezovanje in utrjevanje stikov s kolegi, ki ga krasita še dobrodelna nota in privlačna lokacija. V zadnjih letih je kadrovski kongres svojo vsebino obogatil z gostujočimi tujimi predavatelji, ki mu s svojimi pogledi in izkušnjami dajejo mednarodno komponento, zaradi česar je se bolj zanimiv in se z lahkoto postavlja na evropski zemljevid tovrstnih dogodkov.«

Metoda Debeljak, Direktorica službe za upravljanje z zaposlenimi, Zavarovalnica Triglav, d.d.

PROGRAM


Kongres z dobrodelno noto!
Naredite nekaj dobrega zase in za druge, udeležite se dobrodelnega teka oz. pohoda »Planet za Planet”!

Sredstva, zbrana z startninami bomo namenili društvu Petka za nasmeh za neposredno pomoč otrokom pri finančnem zagotavljanju njihove šolske prehrane ter ostalih šolskih aktivnosti.

Sponzor teka je Modra zavarovalnica.


Z vami na kongresu:

Skupina Kariera je od ustanovitve leta 2005 postala eno največjih kadrovskih podjetij v Sloveniji. Letno v Karieri opravimo več kot 10.000 selekcijskih postopkov ter pomagamo do zaposlitve več kot 1000 kandidatom. Sodelujemo z večino največjih slovenskih podjetij in imamo dnevni dostop do baze več kot 150.000 iskalcev zaposlitve. Intenziteta ter obseg dela nas uvršča v sam vrh podjetij z vidika vodenja postopkov novih zaposlitev. Če iščete pravo osebo ali pravo delovno mesto, se najprej posvetujte s Karierinim strokovnjakom. Sodelovanje s Kariero vam omogoča dostop do najrazličnejših informacij s področja trga dela in zaposlitvenih priložnosti.


Sponzorji in partnerji:

Podporniki kongresa:

Postanite mojster ocenjevalnega centra

17.–18. in 26. maj 2017, od 9.00 do 15.00 ure

Center za psihodiagnostična sredstva, Litostrojska 44d Ljubljana

Ocenjevalni center (v angl. assessment centre) je ena izmed najbolj učinkovitih metod selekcije in razvoja kadrov. Ustrezno oblikovane praktične naloge nudijo uporabne informacije o produktivnosti in vedenjih udeležencev. Večkratno preverjanje različnih kompetenc z več ocenjevalci daje metodi visoko zanesljivost, veljavnost in objektivnost. Ocenjevalni center ima precej prednosti, a podjetja pogosto odvrne njegova cena. Ta je precej nižja, če ocenjevalni center izvedete v podjetju, s svojimi strokovnjaki. Celoten postopek ni tako zahteven, ko spoznate, kako se ga lotiti.

Na delavnici bomo razkrili skrivnosti uspešnih ocenjevalnih centrov. Naučili se boste oblikovati zanimive naloge in moderirati celotno preizkušnjo. Z vami bomo delili primere nalog, ki jih lahko uporabite za preverjanje različnih kompetenc. Posvetili se bomo ocenjevalnim lestvicam, točkovanju rezultatov in usposabljanju ocenjevalcev. Na koncu boste ocenjevalni center tudi izvedli, pri čemer boste tako v vlogi moderatorja kot v vlogi ocenjevalca.
Po zaključeni delavnici boste samostojno izvajali ocenjevalne centre. Metoda vam bo v pomoč pri različnih kadrovskih odločitvah, med drugim tudi za:

  • selekcijo zunanjih ali notranjih kandidatov za vodstvena in strokovna delovna mesta,
  • ugotavljanje razvojnih potreb zaposlenih,
  • razvoj kompetenc zaposlenih.

NAUČILI SE BOSTE

  • Samostojno oblikovati različne tipe praktičnih nalog ocenjevalnega centra.
  • Načrtovati celotno logistiko ocenjevalnega centra: urniki, materiali, izbira ocenjevalcev, ocenjevalni listi, moderiranje preizkušnje.
  • Usklajevati ocene različnih ocenjevalcev.
  • Udeležencem podati povratno informacijo, ki bo temeljila na ugotovljenih vedenjih.

METODE DELA

Na delavnici prevladuje izkustveno delo, kjer boste v timih oblikovali naloge, sestavljali ocenjevalne liste, vodili preizkušnje, ocenjevali kompetence in podajali povratne informacije o rezultatih preizkušnje. Zaradi poglobljenega dela bomo na delavnico sprejeli največ 12 udeležencev.


PROGRAM DELAVNICE

Delavnica poteka 17., 18. in 26. maj 2017 od 9.00 do 15.00 z vmesnimi odmori. Srečevali se bomo v Centru za psihodiagnostična sredstva na Litostrojski 44 v Ljubljani.

  1. dan: 17. maj 2017
  • Primeri ocenjevalnih centrov
  • Analiza dela in priprava kompetenčnega profila za delovno mesto
  • Primeri nalog v ocenjevalnem centru: skupinske in individualne naloge, igre vlog, pisne naloge, analitične naloge, predstavitvene naloge
  • Matrika opazovanih kompetenc in najbolj primernih nalog za posamezno kompetenco
  • Iskanje informacij in navdiha za oblikovanje nalog
  • Načrtovanje urnika ocenjevalnega centra
  1. dan: 18. maj 2017
  • Oblikovanje natančnih navodil za udeležence, napotkov za ocenjevalce in pomožnih gradiv
  • Priprava ocenjevalnih listov in opazovalnih shem
  • Moderiranje preizkušnje
  • Trening opazovanja vedenj
  • Usklajevanje ocen več ocenjevalcev za zagotavljanje točnosti in konsistentnosti ocen
  • Povratne informacije udeležencem na osnovi opaženih vedenj
  1. dan: 26. maj 2017

Tretji dan je namenjen dejanski izvedbi ocenjevalnega centra. Udeleženci vašega ocenjevalnega centra bodo študentje. Do tretje delavnice boste pripravili naloge, moderirali preizkušnjo, opazovali vedenja, ocenili kompetence in študentom podali povratne informacije o rezultatih preizkušnje. Vse to pod vodstvom dveh izkušenih trenerjev.


KOTIZACIJA

Kotizacija tridnevnega usposabljanja je 345,00 EUR + 22 % DDV. 10 % popust za prijave do vključno 18. 4. 2017. 15 % popusta za člane Slovenske kadrovske zveze ali člane Društva psihologov ali 15 % popusta za drugega in nadaljnje udeležence iz iste organizacije. Popusti se ne seštevajo.
Račun boste prejeli po končanem usposabljanju. Izpolnjeno priloženo prijavnico prosim posredujte na spodnji naslov.

»Kako z boljšo organizacijo dela in boljšim vodenjem do varnega in zdravega delovnega okolja«

Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti najavlja naslednja brezplačna dogodka, ki sta namenjena še zlasti vodilnim in vodstvenim delavcem iz gospodarstva, kot tudi kadrovskim delavcem in strokovnim delavcem na področju varnosti in zdravja pri delu:
· 2-dnevni seminar »Kako z boljšo organizacijo dela in boljšim vodenjem do varnega in zdravega delovnega okolja« (Ljubljana, 12. in 19. april 2017) in

· 2-dnevni seminar »Kako z boljšo organizacijo dela in boljšim vodenjem do varnega in zdravega delovnega okolja« (Ljubljana, 10. in 17. maj 2017).

PRIJAVNICA

Program

Vabilo